Сьогодні ми обговорили створені приклади учнівських робіт. Здійснили аналіз шляхів диференціації навчання учнів. Створили інструменти для підсумкового оцінювання.
У цьому модулі я: ознайомилася з необхідними педагогічними технологіями та прийомами навчання задля досягнення навчальних цілей; дізналася, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення ефективності уроку та для підтримки навчання учнів. Потім створила текстовий документ для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Роботи багато, але сподіваюсь, що це дасть свої вагомі результати.
Під час опрацювання даного модуля, ми обговорили питання безпеки роботи учнів в Інтернеті. Можливості Інтернет-ресурсів дозволяють знаходити та використовувати різноманітні відео або аудіо матеріали. Навчилася використовувати сервіси для спілкування та співробітництва для того, щоб покращити свої професійні здібності та навчання учнів.
Оцінювання діяльності учнів у проекті. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає оцінювання на потребах учнів, залучення учнів до процесу оцінювання. Таке оцінювання стимулює учнів до роботи.
Комментарии
Отправить комментарий