Сьогодні ми обговорили створені приклади учнівських робіт. Здійснили аналіз шляхів диференціації навчання учнів. Створили інструменти для підсумкового оцінювання.
У цьому модулі я: ознайомилася з необхідними педагогічними технологіями та прийомами навчання задля досягнення навчальних цілей; дізналася, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення ефективності уроку та для підтримки навчання учнів. Потім створила текстовий документ для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Роботи багато, але сподіваюсь, що це дасть свої вагомі результати.
Оцінювання діяльності учнів у проекті. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає оцінювання на потребах учнів, залучення учнів до процесу оцінювання. Таке оцінювання стимулює учнів до роботи.
При виконанні даного модуля я зрозуміла, що для виконання проекту учням обовязково володіти навичками 21 століття. Створила приклад учнівської роботи та спробувала оцінити. Основний висновок даного модуля є те, що навчання побудоване на проектному підході допомагає враховувати індивідуальні потреби учнів. З колегами обговорили та поділились ідеями щодо використання Інтернету на уроках.
Комментарии
Отправить комментарий